Mato Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 bilder av min stol finnes her Stol biler her og somvanlig poster jeg store bilder , plager det deg kan du enten la være og se eller stte browseren din til og resise så di passer i winduet Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 FtZ- Jeg har nesten maken stol som deg! bare minn er Grå, og litt mer slitt. Ikke så veldig god å sitte i akkurat. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 FtZ- Jeg har nesten maken stol som deg! bare minn er Grå, og litt mer slitt. Ikke så veldig god å sitte i akkurat. er en helt ok stol , ikea ikke sant ? fikk den i julegave av mamma Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 viktig og ha en stol som man trives med... Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Min stol Den er nice. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Min stol.. den er goood.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 har kjøpt meg "stol" til min "nye" gamle pc med fedora på Bilder her og dette er store fine bilder , ikke klag , bare drit i og se di hvist du har lowband Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skal laste opp bilde av min i mårra gidder ikke nå Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Huff, jeg har en drithard og jævlig trestol. Må nesten legge ut et bilde hvis jeg kan. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bilder her Hvor lenge er det der behagelig? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bilder her Hvor lenge er det der behagelig? sitter/ligger i den sakkosekken nå , veldig behagelig , veldig lenge se om jeg får dama til og ta noen bilder til dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå