ahpadt Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Heiu. Prøver å finne en virkende PS2 emulator til PC, men det virker som umulig. Alle jeg prøver enten går i heng eller til svart skjerm. Noen som har noen erfaringer med noe sånt? ahpadt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror ikke noen har klart å få dette til å funke skikkelig... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Heiu. Prøver å finne en virkende PS2 emulator til PC, men det virker som umulig. Alle jeg prøver enten går i heng eller til svart skjerm. Noen som har noen erfaringer med noe sånt? ahpadt. Du har mange innlegg, og da skulle man nesten tro at du forsto at det ikke er lov å spørre om cracks, warez, fildelingsproram, og EMULATORER! BTW: MongoF, du har heller ikke lov til å nevne noen, så du balanserer vel på en tynn tråd nå... Vet at du ikke har nevnt noen, men da er det heller bedre å rapportere... EDIT: Du har mange innlegg, og da skulle man nesten tro at du forsto at det ikke er lov å spørre om cracks, warez, fildelingsproram, og EMULATORER! Altså, det er jo lov å spørre om det er lovlig da Endret 23. oktober 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Finnes evig threads om dette, er bare å søke. Forøvrig finnes det ikke gode ps2 emulatorer for øyeblikket, kan kun kjøre demoer med respektabel fps. Dessuten mangler vi gode nok pc,er for å bruke ps2 emulatorer, hvis den skulle en dag funke til spill. edit: urk, MeTa][iC var 2 min for rask Endret 23. oktober 2004 av Balle Klorin Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 BTW: MongoF, du har heller ikke lov til å nevne noen, så du balanserer vel på en tynn tråd nå... Henger jeg i en tynn tråd bare fordi jeg sier at ingen har fått PS2 emulatorer på PC til å funke skikkelig? Neppe. Dessuten, det er lov å diskutere emulatorer på gamer.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg