LTgriM Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 har en elitegroup green 732 som har vært en god arbeidskamerat lenge. men når jeg nå skal skru den på, starter ingenting. kommer ikke noe bilde på skjerm. heller ikke "start pip". men viftene starter og og den står helt til man manuelt slår den av. tenkte kanskje det kan være harddisken som er gåen, men greit å være sikker. noen som har forslag? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det første du kan gjøre er å koble til en ekstern skjerm for å se om det er liv i maskinen generelt, kanskje det er skjermen som er gåen? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvis det ikke kommer noe pip, så tror jeg ikke at det bare kan vere skermen! Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hadde en sånn feil en gang. Da var det sensoren som styrer dvalemodus på skjermen som var ødelagt (altså den som merker om skjermen er nedslått og maskinen skal gå i dvale). Denne hadde hengt seg opp og maskinen lot seg ikke slå seg på. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hadde samme problemet på min bærbare. (Tundra) Det viste seg at det var den eine minnebrikka som var defekt. Dersom du har to minnebrikker så kan du jo prøve med berre ei i, og dersom det ikkje virkar så bytter du. Du bør og prøve begge minneslotta, dette for å være sikker på at det ikkje er der problemet er. Dersom du fortsatt har garanti på maskina ville eg ha tatt ein prat med dei som du kjøpte den av før du begynner å bytte på brikker. Då er har du ditt på det tørre dersom dei meiner at du ikkje har lov til å gjere det sjølv. Lenke til kommentar
LTgriM Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 tok ut minnebrikkene (2 x 256ddr) fjernet batteri. satte inn igjen minnebrikkene og koblet til batteri. og "pip" og alt som det skal være:) tips fra multicom teknisk support... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå