CaZpeR Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kom over Denne siden og begynte å le litt. Alle argumenter de sier om Gmail der er det jo hos alle mail-providers. Skjønner ikke hvorfor folk skal begynne å rakke ned på en så god service. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det er alltid populært å hate selskaper som vokser seg store. Elsker Gmail, og det kommer jeg til å fortsette med. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Det er alltid populært å hate selskaper som vokser seg store. Elsker Gmail, og det kommer jeg til å fortsette med. Vet. er litt synd. Men de har jo absolutt ikke no grunnlag med å gå ut med det der da. Jeg slutter ikke å bruke gmail basert på det der. Gmail Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hvis infoen på den siden stemmer så er det jo betenkelig med tanke på personvern bl.a... Må være derfor de er skeptiske. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 hvis infoen på den siden stemmer så er det jo betenkelig med tanke på personvern bl.a... Må være derfor de er skeptiske. er sant det, men da gjelder det ikke bare Gmail. Det kommer ikke som noen bombe at Gmail har tilgang til å lese mailen min. Er ikke noe krise for de har ikke lov å videresende informasjonen. Det jeg mener er at ikke bare gmail som kan dette. Kan nok tenke meg at Hotmail også har tilgang og også Telenor. Mailen må jo lagres et sted. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 herregud, ALLE som har mulighet til å snappe opp emails før de kommer frem har full tilgang til emails..det er ikke akkurat som om de er krypterte..de blir jo sendt ut i klartekst... "Problemet" slik disse sidene ser det er at de mener at Google kan bruke info de får ved å søke gjennom emails på samme måte som Telenor bruker telefonlistene sine til å gi videre til markedsføringsavdelingen, sånn at kunder som ikke har Telenor ab. blir oppringt...sånne ting... personlig bruker jeg bare gmail til spam mail addresser og sånn så jeg kan ikke akkurat si jeg bryr meg ett rødt øre Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Gmail Rocker! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Alvorlig feilpost? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Annet om hardware er for ting relatert til "annet om hardware". Gmail har ingenting med dette å gjøre. Stenges grunnet feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg