Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store problemer med lyden i min SN85G4

Anbefalte innlegg

Det var for noen måneder siden problemene startet, lyden forsvant helt. Hver gang den forsvant (annenhver uke?) skridde jeg bare opp PCen, riket litt her og der, skrudde sammen igjen, og alt funket som det skulle.

Merkelig tenkte jeg. Etter en stund begynte det å "stabilisere" seg. Men nå for en uke siden, forsvant lyden i det ene øret i headsettet mitt, tenkte det var feil med headsettet, så jeg tasta noen andre. Akkurat samme problem.

Jeg fant derfor ut at løsningen var å plugge headsettet i framme.

Men framme startet det å komme en forferdelig skurrelyd hele tiden, og den ble bare høyere og høyere, og mer og mer plagsom, dessuten forsvant etterhvert lyden i det ene øret her også.

Jeg har installert lyddrivere, chipset og platform drivere, samt reformatert utallige ganger, men nå søker jeg hjelp her ;)

Er rimelig sikker på at det har noe med "boksen" å gjøre, eller at lydinngangen bare blir fjernere og fjernere.

har også hatt endel problemer med USB, og tastatur porten(e)

Kan noen hjelpe med problemet mitt? Skurringen er nå så høy at det ikke går an å ha på lyd i det hele tatt ;)

Endret av E.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som et hardware problem. Du bør sende pc'en tilbake der du kjøpte den. Du har helt sikkert garanti på den.

Ellers kan du sjekke at kablene som er fremst i kabinettet, er koblet skikkelig. Det er de som er ved siden av floppy-kontakten. Jeg opplevde faktisk på min at de var *nesten* av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...