MacManus Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg har Abit Kv8-Max3 hovedkort og jeg har lyst på dette, GW 6800GT skjermkortet. Men har lest det er veldig stort og jeg tror kanskje det vil kræsje med ram slotsene på hovedkortet mitt. Er det noen som har prøvd denne kombinasjonen? Er alle 6800 kortene større enn x800? Tror kanskje jeg blir "nødt" til å ta et x800 kort i stedet i så fall. Men noen som vet eller har erfaring me hk og skjermkort? Endret 23. oktober 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 duc900ss postet dette bildet i en annen tråd: http://home.no.net/jhamlien/images/Ny%20ma...Bilde%20002.jpg Det er x800 Pro vs 6800 GT. Alle 6800-kortene er like lange, svjv. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 6800 er større, men er det for stort for mitt hovedkort? Det var jo egentlig det jeg lurte på. Her er bildet av hovedkortet KV8-MAX3. Noen som klarer å se det? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 6800 er større, men er det for stort for mitt hovedkort? Det var jo egentlig det jeg lurte på. Her er bildet av hovedkortet KV8-MAX3. Noen som klarer å se det? Tror ikke akuratt hovedkorte er for lite, kommer vell mere an på kabinett strørelse og plass. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 6800 er større, men er det for stort for mitt hovedkort? Det var jo egentlig det jeg lurte på. Her er bildet av hovedkortet KV8-MAX3. Noen som klarer å se det? Tror ikke akuratt hovedkorte er for lite, kommer vell mere an på kabinett strørelse og plass. nope, minnet kan krasje med kortet, hovedkortet har derfor mye å si... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er ingen problemer å knø inn ett gt kort der nei, eneste er at skjermkortet må ut før minne kan taes ut.. Ellers har du god plass, er bare kabinettet som setter stopper videre Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) pisspreik, har hatt samme kortet selv sammens med pov 6800GT og hadde ikke noe problem med ram slottene var større problem at strøm molexen tok borti hdd skuffen i chieftech kabinettet mitt. tror det er veldig få hovedkort som sliter med at ram slottene er så langt nede at dem går i veiten får agp slotten. Har i skrivende stund pov 6800GT i en Shuttle SB75G2VP, eneste problemet jeg hadde var at Arctic Cooling NV Silencer 5 tok for stor plass å jeg måtte på med orginal kjøler. edit: var ment til arnosmith Endret 23. oktober 2004 av Xpence Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 pisspreik, har hatt samme kortet selv sammens med pov 6800GT og hadde ikke noe problem med ram slottene var større problem at strøm molexen tok borti hdd skuffen i chieftech kabinettet mitt. tror det er veldig få hovedkort som sliter med at ram slottene er så langt nede at dem går i veiten får agp slotten. Har i skrivende stund pov 6800GT i en Shuttle SB75G2VP, eneste problemet jeg hadde var at Arctic Cooling NV Silencer 5 tok for stor plass å jeg måtte på med orginal kjøler. edit: var ment til arnosmith Shuttle PC'er er jo selvfølgelig et unntak... det burde jeg kanskje nevnt? Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 6800 er større, men er det for stort for mitt hovedkort? Det var jo egentlig det jeg lurte på. Her er bildet av hovedkortet KV8-MAX3. Noen som klarer å se det? du vil ikke ha problemer med og få 6800GT til og passe der.. som du ser er det relativt lik med tanke på minne plassering og agp på de fleste hk.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ble meget trangt der da men hvis det passer gjør d jo ingenting. Det var faktisk større enn jeg trodde Takk RmB, det hjalp en del. Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 noen som har 6800GT i et Abit NF7-S v2.0 som vil ta bilde? Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ble meget trangt der da men hvis det passer gjør d jo ingenting. Det var faktisk større enn jeg trodde Takk RmB, det hjalp en del. ingen problem.. bare pm meg hvis det er mere du lurer på. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) jeg har et KV8-MAX3 kort også, og jeg har også lurt på om 6800 kort vil passe. Ram slottene er vel ikke problemet trur jeg. Men hvis du ser rett under den siste ram slotten, så er det et batteri ( eller noe liknende ihvertfall ) og det er DEN jeg er redd vil blokkere for kortet Det bildet RmB posta er jo IKKE et kv8-max3 kort, så vet ikke om du kan stole på at det er riktig Om noen har bilde av et 6800 kort i et kv8-max3 kort så vil jeg gjerne ha link / evt at du poster det her Endret 24. oktober 2004 av Alph3z Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 6800GT er jo like stort som et hus!!! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg har et KV8-MAX3 kort også, og jeg har også lurt på om 6800 kort vil passe. Ram slottene er vel ikke problemet trur jeg. Men hvis du ser rett under den siste ram slotten, så er det et batteri ( eller noe liknende ihvertfall )og det er DEN jeg er redd vil blokkere for kortet Det bildet RmB posta er jo IKKE et kv8-max3 kort, så vet ikke om du kan stole på at det er riktig Om noen har bilde av et 6800 kort i et kv8-max3 kort så vil jeg gjerne ha link / evt at du poster det her Tror ikke det batteriet skal være så stort problem. Det er ganske langt ifra. Det er jeg nesten 100% sikker på går bra. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hovedortet mitt er jo ikke ett kv8 seff.. men outlayet er likedan som ett kv8 med tanke på ram og agp.. batteriet ditt blir nok heller ikke ett problem, sier seg selv at de ikke har designet ett kort der du går i konflikt med batteriet. batteriet ditt kan jo ikke stikke over agp-slot`en din. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har så mange komponenter i maskinen min at det hadde blitt farlig trangt med GF6800GT. Glad jeg endte opp med et X800 Pro i den sammenheng. Og jeg har et Lian Li PC75... Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 er gainward sitt 6800 GT større enn f.eks Clubs? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har så mange komponenter i maskinen min at det hadde blitt farlig trangt med GF6800GT. Glad jeg endte opp med et X800 Pro i den sammenheng. Og jeg har et Lian Li PC75... hmm.. klarte nu å presse mitt LE kort inn i ett aopen kabinett, med 4 disker, dette testet jeg med ett nf7-s v.2 hk og IC7 Max 3 hk, gikk like godt. Som dere ser på bildet ovenfor så er skjermkortet omentrent like langt som hovdekortet.. og hvordan det da kan bli konflikt forstår jeg ikke (men så skal man ikke forstå alt her i verden heller) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Når det kommer til design så burde nVidia skytes.. De er STORE og bråker som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå