Lonely Wolf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg har formatert pc'n og kjåpt og innstalert nytt nettverks kort (Belkin) Og no så er c'n så jævlig treg. Når jeg ska flytte på ett vindu så hakker det, du ser vinduet der det var etter jeg flytta det, så forsvinner det. PLUSS at jeg ikke har internett. Noen forslag? Endret 23. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) ......hæ Edit; Nevermind. Pc'n var ikke treg etter formatering. Men etter at jeg innstalerte nettverks kortet!!! Endret 23. oktober 2004 av Lonely Wolf Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg har formatert pc'n og kjåpt og innstalert nytt nettverks kort (Belkin) Og no så er c'n så jævlig treg. Når jeg ska flytte på ett vindu så hakker det, du ser vinduet der det var etter jeg flytta det, så forsvinner det. PLUSS at jeg ikke har internett. Noen forslag? Typisk mangel på skjermkortdrivere, da hakker det som faen. EDIT: +Config, http://pebkac.net/ EDIT2: Ikke ta det så tungt, det var ment som en spøk (det med pebkac) :!: Endret 24. oktober 2004 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå