tma001 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Heisann. Jeg har problem med at pcen min "fryser" når jeg spiller med den. Har reinstallert XP utallige ganger, testet på 2 forskjellige harddisker, ingen forskjell. Har vel kommer frem til at det mulig kan være AC97 driver som skaper problem, jeg åpnet Sound Effect og når ejg skulle lukke den så kom det opp feilmelding: "RUNDLL" Hva kan jeg bruke istede for AC97? Lenke til kommentar
Darquan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 vet ikke men jeg har samme problem.. har ac97 integrert i HK og når kortet fungerer så er det litt skurrelyd baki der og lyden fryser plutselig... og så kommer den igjen KANSJE.. jeg har prøvd bios flash og de nyeste ac97 driverene fra realtech men ikkenoe funker... jeg skal returnere HK mitt i løpet av uka... jeg har det som integrert lydkort i asus p8p800-e deluxe Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Prøv å disabel lydkortet i bios, og kjøpe et skikkelig PCI lydkort. Kan oxo prøve nye drivere. Ellers må du skaffe nytt HK Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nye driver og muligens ny bios vil gjøre sakene mye bedre. Lenke til kommentar
Darquan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ny driver og ny bios hjalp ikke i mitt tilfelle skal sende HK i retur til uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå