finfyr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ser at mpx.no har "Høstsalg" for tiden. Flott det tenkte jeg. Men litt dumt at et Pentax Optio S40 (4.0 Mpix, 3 x zoom,11 MB int.minne) koster det samme på tilbud som tidligere... Før: 2399,- Nå: 2399,- Er forresten også andre varer som har samme pris som tidligere. Lureri?? Mpx.no Høstsalg! Skjerpings Mpx.no! Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ser at mpx.no har "Høstsalg" for tiden. Flott det tenkte jeg. Men litt dumt at et Pentax Optio S40 (4.0 Mpix, 3 x zoom,11 MB int.minne) koster det samme på tilbud som tidligere... Før: 2399,- Nå: 2399,- Er forresten også andre varer som har samme pris som tidligere. Lureri?? Mpx.no Høstsalg! Skjerpings Mpx.no! Var jo endel med samme førpris der ja.. di 2 første på lista feks.. er jo ikke mye salg da.... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 medan vi klager på mpx, noen som vet hvordan det gikk med han gutten som ble politianmeldt av mpx? Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Mpx.no må jo ha gjort en feil, kan ikke tenke meg at dem vil gjøre noe slikt selv om jeg har hatt dårlig erfaring med dem Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 er da ikke værre enn å sende en mail til MPX å spørre hvorfor veldig mange av produktene har lik før og etter pris kanskje de produktene ikke skulle vært med eller bare at det er en som har driti seg litt ut send en mail å spør Lenke til kommentar
Cera Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 medan vi klager på mpx, noen som vet hvordan det gikk med han gutten som ble politianmeldt av mpx? Lurer jeg også på, var jo en interessant og snodig historie Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hva snakker dere om? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=315730&hl= synd den blei steng Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ser at mpx.no har "Høstsalg" for tiden. Flott det tenkte jeg. Men litt dumt at et Pentax Optio S40 (4.0 Mpix, 3 x zoom,11 MB int.minne) koster det samme på tilbud som tidligere... Før: 2399,- Nå: 2399,- Er forresten også andre varer som har samme pris som tidligere. Lureri?? Mpx.no Høstsalg! Skjerpings Mpx.no! Var jo endel med samme førpris der ja.. di 2 første på lista feks.. er jo ikke mye salg da.... Ooooi! Det var jo hele 3 like der.... Skjerp dere. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå