Sabbath Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skjønner. Og hvis jeg hadde gått litt saktere i svingene så hadde jeg sikkert fått det med meg når jeg leste Cronius' sitt innlegg også. Restriktivt er et ord med betydning:) Sorry...blir bare litt ivrig når jeg først er i gang med noe. PS: Hadde bare nettbanken funka nå så kanskje jeg ikke hadde trengt å bekymre meg over ntfs partisjoner i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Skjønner. Og hvis jeg hadde gått litt saktere i svingene så hadde jeg sikkert fått det med meg når jeg leste Cronius' sitt innlegg også. Restriktivt er et ord med betydning:) Sorry...blir bare litt ivrig når jeg først er i gang med noe. PS: Hadde bare nettbanken funka nå så kanskje jeg ikke hadde trengt å bekymre meg over ntfs partisjoner i det hele tatt. Hvilken nettbank bruker du? Edit: Fra http://susning.nu/Internetbank_och_Linux Sedan februari 2003 stöds Netscape i version 6 eller senare. Opera 7 (för Windows och Linux) fungerar fint så länge man identifierar sig som Mozilla 5. Endret 28. oktober 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Takker for den Gimper, men min bank (sandnes sparebank) har ikke lyst til å spille på lag med meg og min Linux installasjon. Kanskje jeg velger å gjøre som kjerringa mot strømmen. Installere Linux og ingenting annet på min "hoved maskin", og heller la den eldre laptop'en jeg har stående ta seg av windows og nettbank:) Det var det her med backup først da. Sikkert enklere å bestille en ny 250 gb disk, og kopiere alt over på denne -framfor å bruke x anntall dvd plater + tiden det tar og brenne disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå