OleGrüner Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har en playstation 2 med Online Adapter. Jeg har spilt TIF 04 Online og FIFA 04... Men når jeg skal spille Online med FIFA 05 så får jeg det ikke til, fordi når jeg skal logge inn kan jeg ikke taste mellomrom .. jeg har nemlig et mellomrom i nicket mitt... hva kan jeg gjøre? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har ikke Playstation 2 selv men du kan jo prøve med en _ istedet for mellomrom. Legolas Lenke til kommentar
OleGrüner Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 tror ikke det funker når jeg ikke brukte det... men takk for "Hjelpen" Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 På xbox går det ann å trykke på en knapp for å få "mellomrom", bør gå ann på ps2 også Lenke til kommentar
OleGrüner Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 det er det, men den funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå