Gjest mafister Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 hva er forskjellen på suse 8.0 evaluation og fullversjonen. er det sånn at man må reinstalere hele driten iløpet av et par uker hvis man ikke regger den eller .no bare lurer Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 ok beklager at jeg har vært litt rapp i kjeften. jeg beklager, men kan dere hjelpe meg . jeg beklager, men mye dritt skjedde akkurat da (dama dumpet meg). jeg vet det ikke er en unskyldning, men jeg ber så my om forlatelse. Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener, men jeg vet SuSE har noe de kaller "live eval(uation)". Det er slik at suse er lagt inn på en cd, og du booter linux fra cd'en. Først må det installeres noen filer på en win partisjon først da. Meningen er at da kan folk teste linux, uten å måtte legge det inn, begynne å stresse med egne partisjoner osv. Og siden cd'en hele tiden må være i, vil det si at du ikke kan bruke cd rom'en din. Fullversjonen av SuSE legges inn på harddisken. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 så man kan fjerne det uten problemer , bare å ikke legge inn cd/diskett under oppstart Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 ja, hele shidden ligger på cd-en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå