Zeph Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Mulig dette har vært oppe før, og at folk flest er klar over det, men eg har aldri visst det, og i tilfelle andre ikkje har, så poster eg denne tråden. Du kan altså overføre musikken frå iPoden til ein PC utan bruk av drivarar eller programvare. Alt du treng er ein USb eller FireWire-kabel. 1: Plugg i iPoden med FireWire\USB, og opne den i Min Datamaskin 2: Vis skjulte filer. Verktøy->Mappealternativer->Vis->Vis skjulte filer og mapper 3: Gå inn på den skjulte mappa iPod_Control og vidare til Music. Der ligg det mapper som begynner på F00, og går oppover med F01, F02 alt etter kor masse musikk som er på spelaren. Musikken ligg fordelt tilfeldig i kvar mappe, dvs at du stort sett finner 20 forskjellige artistar i kvar mappe. Dersom du skal ha all musikken over på maskina, så er det berre til å kopiere over frå kvar mappe, men dersom du berre skal ha ein bestemt artist må du gjere det på ein annan måte. Når du har oppe mappa Music med F00, F01, F02 osv...trykker du F3, eller velger Søk på verktøylinja. Der skriv du inn navnet på artisten du vil ha, og husk at du må huke av alternativet for å søke blandt skjulte filer og mapper. Når søket er ferdig har du ein oversikt over alle sangane til den artisten. Då kan du berre markere alle og kopiere dei over på maskina. Edit: Kom nettopp på at det kanskje er mulig å overføre andre veien også, det er sikkert eit system med dei mappene..men det er jo kanskje mulig. Eg har Windows XP, og korleis det fungerar med søking blandt skjulte filer, vise skjulte filer osv...på Linux, eller eldre versjonar av Windows veit eg ikkje, så det får dykk finne ut sjølve. Det hjalp meg når eg fant ut dette, og håper det er til nytt for andre med slik ein flott mp3-spelar Endret 23. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 eller så velger du "Søk" og alternativet "søk i skjulte filer og mapper" og deretter skriver du inn .mp3 eller hvilket format de er. da får du de filene opp og kan kopiere dem over, uten å måtte gå via mappene Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det enkleste er bare å ha programmet Sharepod http://www25.brinkster.com/carmagt/SharePod/ liggende lagret på Ipodèn. Når man er tilkoplet en annen maskin og vil overføre sanger fra Ipod, kan man bare klikke på Sharepodikonet på Ipod i Min Datamaskin, og man vil få opp sangene direkte og med full oversikt over artister osv. Man trenger ikke å installere sharepod på maskinen man skal overføre til heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå