TAAB Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er det noen som vet noe om disse telefonene? Hvilken bør jeg velge, og hvorfor? Jeg har null peiling på mobil, Setter pris på svar Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg hadde kjøpt cx65, Tror noen på forumet sa det var samme innmat i de to telefonenene ? Men hadde kjøpt den pga. den er finere,billigere,og joyticken er helt jævlig på m65 (min personlige mening).. det jeg hadde iallefall valgt cx65 Endret 23. oktober 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 <<Siemens M65>> Den er ingen proffmobil, men er funksjonell nok for de fleste. <<siemena CX65>< er en mer profesjonell modell. Utstyrt med et VGA-kamera som tar både stillbilde og video, samt hele 11 MB minne, er telefonen svært godt egnet til multimedia. Du kan også koble til blitz, som i tillegg har en funksjon for fjerning av røde øyne. Selvsagt er det også her støtte for MMS, Java og triband. I tillegg har Siemens installert et program på telefonen som skal gjøre det enklere å laste ned programvare og bilder. Utseendemessig er telefonen ganske tradisjonell, men har likevelt et pent og behagelig ytre i sølvfarger. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 <<Siemens M65>>Den er ingen proffmobil, men er funksjonell nok for de fleste. <<siemena CX65>< er en mer profesjonell modell. Utstyrt med et VGA-kamera som tar både stillbilde og video, samt hele 11 MB minne, er telefonen svært godt egnet til multimedia. Du kan også koble til blitz, som i tillegg har en funksjon for fjerning av røde øyne. Selvsagt er det også her støtte for MMS, Java og triband. I tillegg har Siemens installert et program på telefonen som skal gjøre det enklere å laste ned programvare og bilder. Utseendemessig er telefonen ganske tradisjonell, men har likevelt et pent og behagelig ytre i sølvfarger. M65 har alt du lister opp på CX65 utenom sølvfargen... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Sølvfarge er bra greier det er vel to ganske like telefoner.. jeg har selv siemens m55... Den henger seg opp hele tiden.. (men det er jo en del eldre mod) Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ok...så telefonene har identisk innmat. Det er kun eksteriøret som skiller? Da tror jeg det blir robusthet som blir utslagsgivende for min del En ting til : hvordan er videokvaliteten på disse telefonene? Evt noen som har linker til filmsnutter som er tatt opp med akkurat disse modellene? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Drar du til et sted der de selger disse telefonene får du sikkert vite det.. det er ikke kjøpe tvang om du vil se nærmere på disse telefonene Siemens mc60 og m55 har ikke bra oppløsning på bilder osv.. Men nå er jo de 2 du ser etter som sagt nyere modeller da Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 M65 har såklart en mye bedre kvalitet, den tåler MYE mer en CX65, sier seg selv Jeg hadde engang M65, det var en super telefon.. JEg ville tatt M65, men valget er ditt! Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vi har både m65 og cx65 i vår hustand. M65 er en mer gjennomført tlf. Vi vare lenger... Tastene, joysticken(spesielt)og navi-tastene er mye bedre i bruk på m65, vs cx65! Eg ville valgt M65! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå