Efreet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 =) kor finner eg det? komplett har det ikkje.. er prosessoren sucky med 32 bit windows? har handlet in A64 3200+ =( Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 CPU'en er veldig go på 32-bit. Men bedre på 64, men ms har ikke lansert windows på 64bit enda, kun i beta utgave. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Men er betaen god? og når skal 64 komme? kva blir nytt med det? bare det at den er meir kompitabel med 64 bit prosessorer? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kommer vel ikke før i 2006 tror jeg, så du har god tid... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nope den kommer neste år. Longhorn kommer ut i 2006! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Sikkert et dumt spørsmål, men hvis man har 64bits OS, må da alle andre programmer på PC'n også være 64bits? For i så fall er det vel liten vits å bytte før det kommer flere spill og nytteprogrammer for 64bit....?! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Har du 64 bit os kan du framdeles benytte 32-bit apps. Var iallefall det som ble sagt når a64 ble lansert, det kan jo alltids hende spesifikke programmer vil ha problemer med 64-bit win, men generelt skal det funke Endret 23. oktober 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Men det trengs vitterlig nye drivere for diverse maskinvare... Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hmmm..2006 var vel litt drøyt var det ikke? Trial er tilgjengelig hos Microsoft... https://microsoft.order-9.com/winxp64/produ...d=winxp64&id=dl Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror uansett ikke det kommer før Intel har kommet med en 64 bits CPU... For AMD er vel desverre for små enda(på det amrikanske markede i hvert fall) til å ha noen stor innvirkning... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Xp 64bit har kommet i devolopment status... så den er nesten ferdig. De tror den skal bli sluppet rett over nyåret. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Planlagt lansert på nyåret, men blir ikke overasket om det blir utsatt i mange måneder. Tror ikke man skal vente seg å se så mange prog og spill i 64bit, før tidligst om et års tid. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 *dumt spørsmål* eh..enda et dumt spørsmål, hvilke goder får vi fra 64-bit windows ? synes det virker greit nok jeg (tviler på at 64-bit windows kommer til å bli noe sikrere). Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvilken goder vi får med 64-bits windows? Tja, en helsikens masse kompatiblitets problemer for det første. "sorry, this program will not run under this ver. of windows" Ellers så vil det vel bli raskere håper eg på da. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 det blir samme smørja som når windows gikk fra 16 til 32 bit. muligens enda tregere overgang med kompabilitet/drivere. har prøvd ut WinXP 64 bit hvor en del programmer fungerer her. men sliter med å finne drivere. asus har komt med drivere til 64 bits bruk på hovedkort men det hjelper foreks meg lite ettersom eg bruke et trådløst nett hvor eg ikje finne 64bits drivere til dette. kjibt litt nyskjerrig på hva Windows Update vil finne av oppdateringer til WinXP64bit Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) EDIT: Havnet i feil tråd... Endret 25. oktober 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her kommer en litt meningsløs post: Go linux, så slipper dere alt styret, 64Bit og full utnyttelse av det Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her kommer en litt meningsløs post: Go linux, så slipper dere alt styret, 64Bit og full utnyttelse av det Godeste Linux som skal være gratis men klarer ikke å pakke sammen en Linux.zip fil for nedlasting. Nå har eg brukt en halvtime for å finne linux (som forøvrig heter SUSE Linux) og kommer bare borti en hel haug med ftp servere hvor linux er lagt ut som på en ekstern harddisk hvor du må lete og gamble på at du åpner rett installasjonfil (som eg i øyenblinken ikke har funnet) Nai.. Pigede ta.. minne meg om norges politikk.. Hvorfor gjøre noe lett når vi kan gjøre det vanskelig ? kan jo begynne å lure på hvordan Linux i seg selv er da om dette reflekterer linux i bruk. Kan ikke få til en simpel nedlasting en gang. Anywei.. meget off topic ja. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 SUSE legger ikke ut isoer av sin distro, da de selger dem i stedet. Kikk heller på Mandrake 64, du. Der finner du isoer du kan laste ned og brenne ut. -KJ Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Som Jevel sier, du hadde sett fort at Suse ikke kan lastes ned om du bare hadde sjekket. Last ned noen av de andre distroene. PS! Om du ikke har brukt linux før, vel da tar det noen uker før du skjønner noe Muligens mandrake er enklere, men det er jo så likt windows da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå