ostehøvel Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Skal skaffe meg ny cpu og hk til et amd 64 system, men jeg har hørt at jeg bør vente til nforce 4 kommer.. er det lenge til og hvor mye kommer det til å koste? Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 du bør vente til amd støtter pci-express Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) NVIDIA lover både bedre ytelse og sikkerhet når de nå lanserer sitt nye nForce 4-brikkesett for AMD64. Det nye media- og kommunikasjonssystemet til NVIDIA passer til Athlon 64FX, Athlon 64 og Sempron-prosessorene fra AMD. Tre typer Det er støtte for den nye PCI Express-brønnen og SATA-harddisker med 3 GB pr. sekunds overføringshastighet. Brikkesettet kommer i tre utgaver, alt etter behov og lommebok: nForce4, nForce4 Ultra og nForce 4 SLI. Den siste er den gjeveste, med støtte for PCIe x16 dobbelt grafikkort. Brannmur Ultra-utgaven har SATA-støtte og innebygd mini-brannmur. Mens standardutgaven er nokså strippet, og har verken SATA-støtte eller brannmur. Den har også bare 800 MHz HyperTransport, mens de to øvrige har 1 GHz. Mer opplysninger finner du på http://Nvidia.com. Endret 23. oktober 2004 av Angelboy Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ville nok ventet på pci ja Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) nForce 4 burde være her i november..... Nforcershq Endret 23. oktober 2004 av type_o_negative Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 men kan man ikke ha nforce 4 med agp? har nettop kjøpt nytt skjermkort så jeg vil ikke ha PCIe Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 skulle tro det ja, agp er nok ikke helt utdatert enda... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 men kan man ikke ha nforce 4 med agp? har nettop kjøpt nytt skjermkort så jeg vil ikke ha PCIe Samma her. Ett 6800 Ultra kort. nForce4 er nok PCI-E only dessverre. Men nForce3 250 Ultra er jo fortsatt bra da. Lenke til kommentar
wim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 PCI-e er ikke nødvendig for å få maks utnyttelse av dagens skjermkort. Hvis du allerede har kjøpt ett bra kort (f.eks. 6800gt) vil dette helt sikkert holde like lenge som resten av ditt (nye) system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå