NeoGeo Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei Lurte på om jeg skulle oppgradere P3 maskinen min til en P4 Northwood. Hvor stor strømforsyning må en P4 maskin ha? Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Det kommer vel helt ann på hvilken annen maskinvare du skal ha i maskinen din. Skal du ha mer enn en harddisk og en CD-Rom, ville jeg nok anbefalt 300+ watt. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Det er 2 harddisker, 1 dvd rom og en cd brenner i tillegg til alt det andre faste invetare i en pc. Tror den som står i nå er på 295W eller no slik. Fungerer nå grett til den maskinen jeg har nå, men trur du den vil trøble hvis jeg setter inn nytt hovedkort, prosessor og minne? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Du tjener ikke noe særlig på å ikke kjøpe en ORNTLI Enermax 350Watter, So go for the real thing!!! helst whisper. Tror den koster ca 750kr på microplex Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 09:15, Killer_DT skrev:Du tjener ikke noe særlig på å ikke kjøpe en ORNTLI Enermax 350Watter, So go for the real thing!!! helst whisper. Tror den koster ca 750kr på microplex Den koster: - 729,- hos flexi-data - 695,- hos netconnection - 735,- hos komplett Microplex har den ikke i sortimentet. De har bare silent og silent plus versjonene. Silent Plus er faktisk dyrere hos Microplex enn hos de andre butikkene, så jeg ville nok ikke handlet strømforsyning hos MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå