Archeron Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hva trenger jeg for å lage egne themes til S60 (har N6260)? går det ann å få bedre lydkvalitet av mp3'er o.l. ved å bruke en annen avspiller? isåfall hvilken? Lenke til kommentar
Libom Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du trenger S60 Theme Studio for å lage themes.... Kan lastes ned her: http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-301,00.html (tror du må registrere deg for å laste ned) Jeg har ikke brukt det programmet så mye,men jeg syntes det er litt komplisert.. Men hvis du trenger hjelp så er det en god guide på Mobile9 sin forum Og angående kvaliteten på mp3,så er jeg ikke sikker..kanskje Ultra MP3 hjelper? Lenke til kommentar
joku Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nokia theme studio er ganske bra, men utrolig treig. Ja det var vanskelig å bruke i begynnelsen, men etter vert går det greit. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 takker! skal prøve det nå, om jeg bare får bekreftelsesmailen fra forum.nokia snart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå