Gå til innhold

Anbefaling av barebone bærbar+noen minimumskrav

x-ray-cat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet noen hvor jeg kan kjøpe CL56 helt barebone? Uten de delene ArcticOC har linket til separat? Jeg vil helst unngå whitebox.no

Grunnen til at du burde velge mitt alternativ er at du ville fått mest for pengene! Dessuten hadde du lært å kjenne pc`en din mye bedre, noe som er en fordel når du skulle oppgradere den senere..

Ang de idiotiske knappene for cd/musikk plater når maskine er av.. så hater jeg slikt tull ;)

Lenke til kommentar
Vet noen hvor jeg kan kjøpe CL56 helt barebone? Uten de delene ArcticOC har linket til separat? Jeg vil helst unngå whitebox.no

Grunnen til at du burde velge mitt alternativ er at du ville fått mest for pengene! Dessuten hadde du lært å kjenne pc`en din mye bedre, noe som er en fordel når du skulle oppgradere den senere..

Ang de idiotiske knappene for cd/musikk plater når maskine er av.. så hater jeg slikt tull ;)

Jeg likte ditt forsalg når det gjaldt å bygge denne sellv. Men jeg synes at designen og bygge kvaliteten på cl56 og g556 virker bedre. Når jegsammenligner disse tre pc'ene på dinside. Får cl56 mest poeng på stedene hardwaren er stort sett likegyldig.

Jeg tror jeg ville blitt minst lei av fargen på 556 i lengden men cl 56 har bedre batteritid, mindre støy og får flere poeng oftere på de punktene jeg synes er viktige. Når jeg går inn på zepto med firefox, da virker ikke pcbygggeren og da kommer prisen på cl56 som går under zepto's eget navn på rundt 4600 kr. Jeg kan ikke kjøpe den slik. Men det gir meg et bilde av hvor mye den ligger på uten alle de delene du har linket til for seg selv.

Jeg tenkte litt på å bruke omtrent de sammekomponentene i en cl56 maskin eller G556 maskin istedenfor 1557'en.

Hvis det ikke er noen grunnet til at jeg ikke bør gjøre dette da???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...