Molochtov Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Heisann! Jeg har et Asus A7N8X deluxe hovedkort, og vurderer å bytte ut min gamle palomino 2100. Hvilken prosessor er best av barton eller sempron (på samme klokkefrekvens)? Jeg ser nå at barton begynner å bli vanskelig å få tak i. Bør jeg skynde meg å kjøpe barton, eller gjør sempron en bedre jobb? Jeg skal ikke overklokke. Hvordan er varmeutviklingen på disse i forhold til palomino? Molo Endret 23. oktober 2004 av Molochtov Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Barton på samme frekvens (eller PR rating for den saks skyld) gir bedre ytelse på grunn av dobbel cache i forhold til Sempron Anbefaler på det sterkeste at du kjøper den mens du kan hvis du ikke vil oppgradere til Socket754 eller 939 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Skal du først kjøpe en ny socket A prosessor vil jeg anbefale å kjøpe en mobile cpu. De lager minimalt med varme når du kjører på f.eks 2,2GHz Koster litt mer enn en vanlig barton, men du henter det inn på lavere varmeutvikling -> mindre støy av kjøleren. Har en maskin med mobile cpu som kjøres på 2,2 GHz @ 1,575vcore = lite varme og støy ! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hvilke butikker fører barton om dagen da? Lenke til kommentar
Molochtov Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Mpx har noen inne. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ITButikken.no fører ihvertfall Athlon XP-mobile (=sinnsyke klokkeegenskaper). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hvilke butikker fører barton om dagen da? psdata.no Lenke til kommentar
bengh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 XP-M barton dyrere enn XP barton ? Min XP-M kjører jeg nå på 333fb/2.1ghz. Den kostet nok 822,- hos IT-butikken. Ser at PS-data tar NOK 1234,- for XP 3000 barton. Samme ytelse og det forsatt potensiale i min XP-M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå