Jan Fredrik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har fått et seriøst alvorlig problem med mitt Sony TRV-30 DV kamera. Jeg får feilkode C:31:30 i displayet. Displayet viser at kassetten skal ut, men jeg får den ikke ut. I beste fall går utkasteren halveis opp så kommer det en "spinnelyd". Jeg må ta ut batteriet for å få stoppet den. Jeg kan se at tapen spinner rundt inne i utkasteren når den står halveis oppe. Når jeg setter batteriet inn igjen spinner den litt til, så går kasettutkasteren ned...HJEEEEELP Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tror det eneste du kan gjøre, er å levere kameraet tilbake til butikken. Det er svært lite en ulært fagmann kan gjøre med feil på ett videokamera, og prøver man, kan det gjøre vondt verre. I tillegg mister man evt. garanti. Lenke til kommentar
Jan Fredrik Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Diagnose: defekt capstanmotor. Pris for reprasjon: 2200 Kr. Dette er ikke et kamera som er brukt utrolig mye. Skuffende Sony-kvalitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå