genstian Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) vil at dos programet mitt skal fortsete kun når jeg trykker enter eks eks: Console::WriteLine ("hallo") Console::WriteLine ("hallo") //når jeg tryker enter kommer resten Console::WriteLine ("hallo") Console::WriteLine ("hallo") hallo hallo (når jeg trykker enter og ikke en annen knap kommer resten) hadde hadde hva må jeg lege til da? Endret 27. oktober 2004 av hotstian Lenke til kommentar
søppel Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hallo, hallo, hadde, hadde [enter] [enter] .. yoyo, hva skjer? *grr* .. alt-f4, alt-f4 .. ctrl-alt-del, ctrl-alt-del .. *PC ut av vinduet* Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 hallo, hallo, hadde, hadde [enter] [enter] .. yoyo, hva skjer? *grr* .. alt-f4, alt-f4 .. ctrl-alt-del, ctrl-alt-del .. *PC ut av vinduet* du er søppel du Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvilke som helst av standardmetodene for å lese fra stdin. F.x getchar() Metoden er ikke spesielt robust, men grei nok for enkle ting. Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 system("PAUSE"); Hvis det er det du mener, skal funke i windows iallefall. Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg foreslår: skriv ut hallo!! _getchar(); skriv ut hade!! skal funke det.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 dette er tatt opp uendelig mange ganger... og hver gang har det blitt konkludert med cin.get() eller _getchar() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå