Hardi Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei! Går det an å oppgradere fra Windows XP home edition til XP professional etter installering av service pack 2? Jeg har prøvd å oppgradere men fikk beskjed at versjonen på Windows som er installert på PCen er nyere enn på CDem( dvs. xp professional). Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skulle tro at det gikk an ja. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ifølge Microsoft skal man alltid kunne oppgradere fra XP Home til XP Prof. Men siden du får det problemet er det vel bare å prøve å avinstalere SP2 først. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Grunnen er at du har SP2 installert, mens du bare har SP1 eller ingen SP på CD-plata (pro). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 det er uansett ikke noe poeng å oppgradere til pro da du bare får noen nettverksgreier ekstra som det å bli med i ett domene. Samt en mappe med administrative verktøy, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noe slikt ja,- det beste er no å legge inn Xp pro fra starten av... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noe slikt ja,- det beste er no å legge inn Xp pro fra starten av... Det gjør ikke så stor forskjell om den ligger der fra starten eller oppgraderer da kjernen er den samme. Det er bare litt muligheter til å kryptere og lese kryptert materiale pluss litt større mulighet til å sette opp brukere som er forskjellen, pluss sikkert noe jeg har glemt. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 pluss at man får en rein start. har en tendens til å hope seg opp )= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå