L4ss3 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Satt Mac'en til auto men det kom ikke noe i enhets behandlingen.. Har k8n neo platinum ja Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Da er det på tide å ta fram "bruksanvisninga" Du må lete i boka som følger med HK. På en eller annen mystisk måte så står det nok der. Lurt å å "bla" i BIOS samtdig med at du har den aktuelle siden oppe. Tipper at alt egentlig er i "orden", for ellers hadde det vel stått et gult utropstegn i enhetsbehandling. Du kan også resette BIOS ved å flytte en jumper litt fram og tilbake der. Da skulle grunninnstillingene komme på plass. (stend i bokji) Jeg er ikke så veldig erfaren og lurer litt på hva dette er. Har lurt litt selv på det kortet, men prøver å holde ut litt til med det gamle. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Funka ikke å resette bios heller.. Har leita i manualen også, fant ikke noe Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du kan teste med å avinstallere nvidia driverne, og installere de på nytt. Har du testet system restore som jeg foreslo tidligere ? Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Du kan teste med å avinstallere nvidia driverne, og installere de på nytt. Har du testet system restore som jeg foreslo tidligere ? Jeg reinstallerte windows etter at det klikka, og da ville det vel ikke virke med system restore? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Etter reinstallasjon er det nok ikke med nei. Har du da installert nvidia driverne ? http://nvidia.com Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Om du har re-innstallert W. så må du legge inn ALLE driverene på driver-CD en på nytt også.Trodde du hadde gjort da du ikke rapporterte om gule utropstegn i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Etter reinstallasjon er det nok ikke med nei. Har du da installert nvidia driverne ? http://nvidia.com Jeg hadde installert dem og så skulle jeg unistallere de så kom det at det var en skript feil så reboota pcen av seg selv, da installerte jeg driverene på nytt og vips så virker det! Om du har re-innstallert W. så må du legge inn ALLE driverene på driver-CD en på nytt også.Trodde du hadde gjort da du ikke rapporterte om gule utropstegn i enhetsbehandling. Det var ingen gule utropstegn i enhetsbehandling.. Tuuuuusen takk for alle svar! Endret 23. oktober 2004 av L4ss3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå