genstian Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) hei jeg bruker ms visual stodio .NET jeg lager et program bulder og starter men jeg får ikke programet til og kjøre av seg selv (.exe filen) kun i programet funker den hva er galt? >>>>>feilen er funnet<<<<< Endret 23. oktober 2004 av hotstian Lenke til kommentar
søppel Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Problemet er at du bruker stuff fra MS .. (skyt meg) ..og at du (eller "stuffet" fra MS) ikke forteller hvilke(n) feilmelding du får. (kanskje noe relatert til CLR-opplegget?) Endret 23. oktober 2004 av søppel Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 får ikke noe feilmelding når jeg trykker på .exe filen kommer det sorte vinduet opp i 1 sekund så lukes det Lenke til kommentar
søppel Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) *sukk* .. søk på forumet .. eller sjekk http://www.cpp.no/faq dette er blitt tatt opp alt for mange ganger før Edit: NybegynnerDitt første program, "Hello World". (Ta en titt her hvis programmet ditt lukker seg med en gang. Endret 23. oktober 2004 av søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå