Mellet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 har delt en del mappen på min "andre" pc... Skal liksom hente de filene der Så jeg går på Start -> Run -> \\datamaskin Men da ber den plutselig om brukernavn å passord.. Brukernavnet er satt til DATAMASKIN/gjest og kan ikke endres.. Hvordan kan jeg endre brukernavnet?.. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du må skru på enkel fildeling... da vil dette problemet forsvinne.. Verktøy -> vis -> Og sett på krysset på bruk enkel fildeling Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du må skru på enkel fildeling... da vil dette problemet forsvinne..Verktøy -> vis -> Og sett på krysset på bruk enkel fildeling verktøy ... hvor? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 verktøy ... hvor? Start ett explorer vindu - > verktøy . . . . . Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Har enkel fildeling aktivert men likavell skjer det. Men har nu vertfall funnet ut hvordan jeg kan sette nytt passord på gjeste kontoen Så kommer meg vertfall inn på de delte filene nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå