FuzzFuet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er dette et bra kjøp? Oppgraderingspakke Lenke til kommentar
TJ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 God pakke det der ja. Litt høy latency (cl3) på minnemodulen, ellers bra. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ikke om det er CPU uten vifte, bundle-løst hovedkort og "Kurt-Rogers PC 2100 DDR" Om det er en bundle med hovedkortet, og cpuvifte med og grei ram er det et godt kjøp Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Bundle-løst hovedkort? Hva vil det si? Endret 23. oktober 2004 av LockNess Lenke til kommentar
TJ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Ikke om det er CPU uten vifte, bundle-løst hovedkort og "Kurt-Rogers PC 2100 DDR" Om det er en bundle med hovedkortet, og cpuvifte med og grei ram er det et godt kjøp Åpne linken igjen og les hva som står under "Innehåll" (Innhold på svensk altså ) Der står det hva pakken "innehåller". EDIT: @Andreasfe: Rettet fra PCen til pakken nå Endret 23. oktober 2004 av TJ Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Eller for å pirke: "Der står det hva pakken inneholder..." Over til spørsmålet.. Ja.. Fin pakke.. men CL3 på minnet virka ikke så altfor positivt.. menmen.. mye for pengene.. Endret 23. oktober 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
goggen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kjøper du på Komplett kommer du unna med samme sum, da får du med Corsair Value ram som er på tilbud til søndag http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117212 Denne ramen er CL 2,5 merker man noe særlig forskjell fra CL 3,0? Lenke til kommentar
Psifon Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) såg noen tester på forskjellen mellom cl2 2,5 og 3 på AMD64 cpu (tror det var på tomshardware) Forskjellen er der, men den er langt ifra like stor som den en gang var. men personlig hadde jeg ville gått for lavest mulig CL... Vil jo få mest mulig ut av det man har **edit** Når jeg tenker meg om så tror jeg kanskje tallene jeg tenker på var på en 3dmark 03 test.... ikke helt representativt, men iallefall var det noe sånn som 50 poeng i forskjell mellom hver minnebrikke.. mao. ca. 100 poeng i forskjell mellom cl2 og cl3 Endret 23. oktober 2004 av Psifon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå