Isabel Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 ehee.. hei igjen! lenge siden sist men nå er jeg tilbake og i morgen er den store dagen: jeg SKAL bestille pc, for nå gidder jeg ikke å vente mer. men først er det en ting jeg lurer på før jeg går videre... Er datakjeden i oslo sentrum og på stovner også er datakjeden dyrere enn komplett eller like billig når det gjelder kjøp av pc? jeg vil jo helst spare mest mulig penger Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 er det ikke en eneste sjel som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 seriøst, Siba er bra. kjøpte mitt videokamera der. rask og fin levering. seriøs bedrift.. Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) ok. men nå tror jeg at jeg går for komplett, for da får jeg en pc som passer bra til mitt behov hvis ingen sier at datakjeden er like bra og billig??? men tilbake til the computer jeg har tenkt til å bestille i morgen da nå tror jeg at jeg går for grunnmodellen Komplett Athlon 64 Shuttle XPC på komplett, selv om jeg synes den er ganske dyr for jeg har planer eller fått tips om å endre noen ting som skjerm, harddisk osv.. men ettersom jeg har lest så er folk veldig fornøyde med Shuttle SN85G4V2 Barebone?! og det er kanskje den som drar opp prisen? Endret 29. oktober 2004 av Isabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå