Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettleseren går ut av seg selv...

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter med en windows-boks her, og med den er det slik at hvis man klikker seg inn på bestemte sider, som f.eks norsk-tipping.no, så henger hele nettleseren seg, og går ut av seg selv. Dette gjelder både Internet Explorer og Mozilla (Firefox). Pc'en har de nyeste oppdateringene, den eier ikke virus, har støtte for det meste i nettleseren...

Noen som har vært borti tilsvarende problem? Jeg vil gjerne prøve å hjelpe pappa :)

På forhånd takk!

Endret av LasseAndreK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har vært borti tilsvarende problem?  Jeg vil gjerne prøve å hjelpe pappa :)

Har du sjekket for spyware?

webroot sin spysweeper kan anbefales sammen med de vanlige programmene for slik rensing.

Det har jeg sjekket for, både spyware og virus, men det finnes ingenting. Har også trykket ctrl-alt-del og sjekket prosessene, men er ingen mistenkelige.

Lenke til kommentar
anti spyware:

Adaware SE

Joda, men man trenger langt flere verktøy enn dette for og rense en ille infisert maskin.

hehe dette er dessverre sant hvis man ikke har sp2 til windows xp.

og dette verktøyet har jeg også hatt noen problemer med vet at den ikke greier å ta alt, men det var det kjappest jeg kom på :roll:

Lenke til kommentar
anti spyware:

Adaware SE

Joda, men man trenger langt flere verktøy enn dette for og rense en ille infisert maskin.

hehe dette er dessverre sant hvis man ikke har sp2 til windows xp.

og dette verktøyet har jeg også hatt noen problemer med vet at den ikke greier å ta alt, men det var det kjappest jeg kom på :roll:

Spybot Search & Destroy er veldig bra, jeg bruker denne sammen med Ad-aware.

Lenke til kommentar

Hos meg så er det sånn at www.online.no ikke fungerer. Har win 2000, adaware, norton antivirus, IE og Opera. Ingen av webleserne dem fungerer. På IE bare lukker den, og på Opera kommer det opp en melding om at Opera.exe har generert en feil og må lukkes. Sorry for å kludre til posten din Lasse, men ser ut som vi har det samme problemet

Edit: har spybot også

Edit 2: har også reinstallert Opera og oppdater IE.

Edit 3: og oppdatert java.

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...