Kingy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hallo alle sammen, får ny bærbar på forsikringen , lurte på om noen andre her hadde denne pcèn. Har sett på en del tester og lignende men lurte altså på om det var noen som personlig hadde brukt denne pcèn. Om dere kunne fortelle litt generelt om bruken osv. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg tar og "bumper" denne en gang. ingen som har denne pcèn blant hardware.no brukere altså? jaja , da blir jeg vel den første Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er det den med den utrolige fine skjermen? Leste på dinside.no at den har dårlig batterilevetid og at vifta bråker mye, men ellers er det nok en fin maskin Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) ja det er den, så også på dinside testen. dette med battery og vifte støy har compaq vist fikset med siste bios oppdatering (det første jeg skal gjøre er altså å oppdatere bios ) gleder meg til å bruke den, den er jo litt ny da, kanskje ingen har fått den med seg enda edit= WOW!! for en skjerm det er på bærbaren din mrbluejack. Endret 23. oktober 2004 av Kingy Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ja, leste på slutten av testen at det skulle komme ny bios som fikset de problemene, og hvis den har kommet så burde de jo rette litt på testen. Jepp, er veldig veldig fornøyd med skjermen og oppløsningen på min bærbare Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Et spørsmål : Hva er frame rate med et mobilt Radeon9600 kort på 64 mb på for exempel Doom3? eller farcry? og i hvilken oppløsning. er det sammenlignbart med et desktop type radeon9600? (xt/pro/nonpro) Lenke til kommentar
Cera Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har testet den litt, og vifta sveiv en del, ellers ser maskinen veldig bra ut. Skjermen er utrolig klar og fin og minner om sonys xbrite. Dog er det for noen irriterende med gjenskinnet. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 hva med grafikkkortet Cera? tenker da på frames i tunge spill.`? det er jo plenty bærbare som har blitt lagd med Radeon9600 kortet. noen som kan si hva kortet kan by på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå