Howard Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Liten harddiskbasert MP3-spiller fra ARCHOS Produsentene lanserer MP3-spillere i fleng og ARCHOS er intet unntak. Gmini XS200 med 20 GB langringsplass er det foreløpig siste skuddet på stammen fra selskapet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Produsentene lanserer MP3-spillere i fleng og ARCHOS er intet unntak. Gmini XS200 med 20 GB langringsplass er det foreløpig siste skuddet på stammen fra selskapet. <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=11222">Les artikkelen her Den var liten Hadde jeg hatt en såns ville jeg mista den i løpet av to dager Endret 23. oktober 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Stygg grønn skjerm, minner meg om pocket-pc'en fra 99 jeg plukka opp for 200 kroner. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvor mange gråtoner har skjermen? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Veil. pris er 1600kr har Archos sagt selv. Sto ihvertfall det i Dagbladet.. Eller var det VG?:S Endret 23. oktober 2004 av zetor;) Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så jo snerten og fin ut den tassen der,, menne,, jeg har blitt VELDIG fornøyd med archosen jeg nettopp har kjøpt. Kjøpte meg Archos Av 420 ..Og jeg må si jeg er MEKTIG imponert over denne. Knallbra skjerm,super lyd.og batteri kappasiteten er råbra. Jeg trudde batteriene skulle vare mye kortere,siden det er så "stor" skjerm på den osv.. men jeg hadde feil. Jeg kan i hvertfall si at den annbefales på det sterkeste!!!! Alle som har sett den har blitt meget imponert,og noe dem alle sier da er "Oyy... En slik skal jaggu jeg kjøpe meg også assss " Men denne lille dingsen så fin ut.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hmm.. Den var jo utrolig liten til å være 20GB Lenke til kommentar
G Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Håper dere kommer med en test av den. Fungerer den som ekstern harddisk også? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Håper dere kommer med en test av den. Fungerer den som ekstern harddisk også? Mener at den skal funke som ekstern siden de andre archosene gjør det. Edit: her Endret 24. oktober 2004 av zetor;) Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Håper dere kommer med en test av den. Fungerer den som ekstern harddisk også? Mener at den skal funke som ekstern siden de andre archosene gjør det. Edit: her genialt Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Veil. pris er 1600kr har Archos sagt selv. Sto ihvertfall det i Dagbladet.. Eller var det VG?:S Ja det er i følge VG Nett, men hvis du leser pressemeldinger på archos.com så sier dem selv at den veil. prisen blir på ca. 3000kr Lenke til kommentar
mmkay Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Håper dere kommer med en test av den. Fungerer den som ekstern harddisk også? Gammelt innlegg, men anyways... Ja, den fungerer som ekstern harddisk også. Bruker selv en til min archos pma430. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå