Gakkken Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg lurte på hvodan jeg kan få til å bruke min K700i som modem opp mot internett. Jeg har bluetooth adapter og sånn. Dette hadde vært kjekt å fått til med min laptop på hybelen min hvor det ikke er nett, bare for å sjekke opp små saker. Jeg har prøvde , og da fikk jeg beskjed om å taste inn brukernavn, oppkoblingsnummer og passord for å ringe opp. Noen som vet hva jeg skal bruke der ? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Vet ikke hva slags abb. du har men på NetCom bruker man *99***3# som oppkoblings-nummer og ingenting som brukernavn/passord. Merk at 3 tallet der er hvilken oppkobling i lista på tlf. som er internett. F.eks på min SE K700i så går jeg inn i menyen så velger jeg Kommunikasjon->Datakomm.->Datakontoer. Nr 3 i lista der er "NetCom Internett GPRS", derfor har jeg 3 på slutten der. Får faktisk ganske bra hastighet også Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 hmm.. okei.. jeg har Chess COnnect abbonement jeg da... Kan ta en titt på sida til chess men.. :\ Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 For chess, skal du en oppkobling som om du var telenorabonnement, hvis du har telenordekning. Gå inn på deres kundesider. Tror du skal bruke følgende telefonnummer: *99***4# Brukernavn er telefonnummeret ditt. Passord får du ved å sende PASSORD til 1999 Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Takk. Får vel prøve det da når jeg kommer meg på hybelen igjen etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå