kverna Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hver gang jeg prøver å logge på messenger får jeg denne feilmeldingen: Jeg har prøvd å legge inn messenger på nytt, oppgradert til ny versjon, prøvd en annen mail. Ingenting funker! Eneste måten jeg kommer inn på messenger er på andres sin pc eller via www.e-messenger.net.. noen som har en ide om hva som er feil og hvordan jeg kan fikse dette ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kan ikke gi hjelp, men kan trøste deg med at jeg heller ikke klarer å logge på MSN i dag. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 har hatt sånne der ført.. pleier å funke fint igjen etter en stund. Hvor lenge har du fått den meldingen`? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Bruker du firefox ellerno slikt ? Sjekk om internet explorern din kommer på nettet. Hvis IE ikke kommer på nettet så funker ikke msn heller fordi den bruker tilkoblingsinstillingene som msn bruker. Jeg hadde samma problem som deg og samma error kode. Et eller annet program hadde satt proxy instillinger på IE min...siden jeg brukte firefox merka jeg aldri det før jeg feilsøkte fordi msn ikke funka. Så bare få IE til og funke så burde msn funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå