Shimano Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Genialt! Denne er notert Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Haha jeg gjorde det på catch-gamer, vi ble kun to stykker! Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ' date='24/10/2004 : 15:55'] Jo det har det. Fordi de crackende versionene har ikke update slik at den buggen fikses Så du kan jo si at det går utover alle som ikke har oppdatert CS:S, men tror de _fleste_ har "Always keep this game up to date" på så da er det ikke noe problem. Men crackede klienter fungerer bare på cracked servere. Så du sitter og spiller mye på crackede servere? Jeg er sikker på at 99.999% av alle klientene som blir kræsjet er fullstendig lovlige, ikke oppdaterte klienter. Iallfall av alle de som skinnhellig hevder de bare joiner tilfeldige publicservere og gjør det, bare for å ta piratkopiister.. .. og hvis de spiller på crackede servere, kan de jo strengt tatt bare holde kjeft og finne på noe mer fornuftig i stedet? Og i følge steam blir bare oppdateringa gjennomført i det du restarter steam .. hvor mange tror dere restarter steam sånn veldig ofte da? For egen del går det fort både to og tre uker mellom hver gang steam blir restartet... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Men crackede klienter fungerer bare på cracked servere. Helt feil, det går helt perfekt an å spille med cracked versjon på u-crackede servere. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Men crackede klienter fungerer bare på cracked servere. Helt feil, det går helt perfekt an å spille med cracked versjon på u-crackede servere. Ok, da er jeg feilinformert. Og skrekkelig imponert over hva Valve har klart å få til. Lenke til kommentar
PoTt3y Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Haha, le mens dere kan. Vil garantert komme en oppdatering til dette Men jeg skal ihvertfall kjøpe spillet, slike spill må kjøpes Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Haha, le mens dere kan. Vil garantert komme en oppdatering til dette Men jeg skal ihvertfall kjøpe spillet, slike spill må kjøpes Hvis du hadde lest diskusjonen, hadde du sett at oppdateringen allerede er ute. Og har vært det i flere dager. Lenke til kommentar
PoTt3y Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Haha, le mens dere kan. Vil garantert komme en oppdatering til dette Men jeg skal ihvertfall kjøpe spillet, slike spill må kjøpes Hvis du hadde lest diskusjonen, hadde du sett at oppdateringen allerede er ute. Og har vært det i flere dager. Tenkte meg det ja Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dere som sier at cracka versjoner bare kan spille på cracka servere har feil. Jeg gjør det nemlig selv. Man kan legge inn en ekstern Steam engine og spille på Steam serverene. Jeg spiller fint på catch. Grunnen til at jeg bruker cracka versjon er at jeg er blakk for tida. Jeg skal såklart kjøpe det asap. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kansje roe ned snakket om crackede spill osv før tråden blir stengt? Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dere som sier at cracka versjoner bare kan spille på cracka servere har feil. Jeg gjør det nemlig selv. Man kan legge inn en ekstern Steam engine og spille på Steam serverene. Jeg spiller fint på catch. Grunnen til at jeg bruker cracka versjon er at jeg er blakk for tida. Jeg skal såklart kjøpe det asap. Haddej eg og sagt hvis jeg var like teit som deg Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 COUNTER-STRIKE: SOURCE CHANGES / ADDITIONS: Fixed various name changing exploit crashes. Kan man forsatt bruke slike nick etter den nye updaten? Man kan bruke nicket, men det har ikke noen virkning slik som det hadde før... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 amer' date='24/10/2004 : 20:41'] Haddej eg og sagt hvis jeg var like teit som deg Tillat meg å sitere 2 PM'er jeg fikk fra deg før du ble banna. WTF snakker du om?jeg har slettet cheaten for lengst det var ikke gøy så STFU ellers banker jeg deg opp du er teit og feit greit! Med andre ord, jeg tar deg like seriøst som eXploid når han er på den humoristiske siden Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Med andre ord, jeg tar deg like seriøst som eXploid når han er på den humoristiske siden Lenke til kommentar
Morp[]eus Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 CSS Luzifer fungerer utmerket på alle servere! Har jeg hørt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 eus' date='24/10/2004 : 23:57'] CSS Luzifer fungerer utmerket på alle servere!Har jeg hørt Har du også hørt det? Rart det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 eus,24/10/2004 : 23:57] CSS Luzifer fungerer utmerket på alle servere!Har jeg hørt Har du også hørt det? Rart det der Luzifer ble nuka. Emporio som er det real thing. Har jeg hørt Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Så denne fungerer ikkje lengre? Kva med nick flood da? var noken som skifta nick 1000 ganger og flooda servern, alle fikk mega ping og lagga som fyyy! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 eus,24/10/2004 : 23:57] CSS Luzifer fungerer utmerket på alle servere!Har jeg hørt Har du også hørt det? Rart det der Luzifer ble nuka. Emporio som er det real thing. Har jeg hørt luzifer funker fint på alle serverer, den blei nuka fordi den hadde "lånt" onlinecracken. bruker luzifer men eg ventar på mitt forhåndsbetillte halflife 2. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Så denne fungerer ikkje lengre? Kva med nick flood da? var noken som skifta nick 1000 ganger og flooda servern, alle fikk mega ping og lagga som fyyy! Jeg tror ikke den fungerer lengre, nå er det join team 0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå