brillan Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det er kommet en ny update som fikser dette problemet. Bare se på steampowered.com (merk, serveren må også update) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hum, vil ikke si at dette er et problem :| Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Vil heller ikke si at det er et problem.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg synes det er gøy at tusenvis av folk heter S3ERIOUS... Eller EmPOriO Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Noen ganger crasher servern også, så derfor ahr de fikset det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Synes bare det er teit å benytte seg av det trikset. Eneste serveren folk med crack CS:S kan komme inn på er jo cracka servere. Huh, nei. Det funker på alle servere. Eller, jeg vet ikke om det gjør det fortsatt, men det gjorde iallefall det. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Synes bare det er teit å benytte seg av det trikset. Eneste serveren folk med crack CS:S kan komme inn på er jo cracka servere. Huh, nei. Det funker på alle servere. Eller, jeg vet ikke om det gjør det fortsatt, men det gjorde iallefall det. Det gjør fortsatt det.. Kommer sikkert til å gjøre det til HL2 kommer i butikken.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hahaaaaaa, er jeg forut for min tid eller ikke. Da det kom frem at enkelte brukte en cracka versjon, sa jeg at det kom til å komme et eller annet lurt for å forhindre at det skjer. Og det er tydeligvis kommet. Genialt. Ned med piratkopiering Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hohoh!! tipper det er blitt månelyst i de tusen hjem nå ja En kamerat av meg bruker pirta versjon Skjønner dere tankegangen min nå eller Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Eneste serveren folk med crack CS:S kan komme inn på er jo cracka servere. Feil, enkelte spiller på Steam serverene med Cracka versjon. De personene har ikke testet i dag, men de må vel gjøre det snart. Lenke til kommentar
Christopher* Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hm fikk ikke det til jeg.. [%n] mellomrom eller ikke? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 da spiller du nok på en server som har patcha opp for å bli kvitt exploiten... Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er ikke bare serverene som har patchet opp, Emporio har fiksa problemet i sin nyeste patch Latterlig å føkke opp for folk som faktisk vil spille det, og skal kjøpe det i BUTIKKEN i stedet for steam... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Latterlig å føkke opp for folk som faktisk vil spille det, og skal kjøpe det i BUTIKKEN i stedet for steam... Men hvorfor i all verden venter du ikke til spillet kommer ut i butikken? Man kan ikke få i pose og sekk hele tiden vettu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Får det ikke til etter "%#¤% patchen Men moro så lenge det varte PS: Noen som har server adresser som har denne muligheten ? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg testa det ut å nesten alle forsvant. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg testa det ut å nesten alle forsvant. Ja jeg tror grunnen er at de ikke har de 2 siste oppdateringene Njaal Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Altså, dette er ingenting som har hatt noe som helst med crackede klienter å gjøre. Dette er en exploit som enkelt og greit kræsjer serveren og klientene, og det eneste dere har gjort er å ødelegge for masse folk som vil spille CS:S. Du kan enkelt og greit ikke spille på en _ucracket_ server med en cracket klient, og dersom dere flyr rundt og spiller på crackede servere, kan dere jo bare takke dere selv. Barnslig tullball er det eneste dette er i praksis. Og grunnen til at det kræsjer, er at %-identifere brukes til å sette inn annen verdi i teksten, slik som nick etc. Her er det enkelt og greit et sted man har glemt å ta hensyn til dette, og dette har ført til at CS:S prøver å lese minne den ikke har tilgang til (eller skrive). Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Altså, dette er ingenting som har hatt noe som helst med crackede klienter å gjøre. Jo det har det. Fordi de crackende versionene har ikke update slik at den buggen fikses Så du kan jo si at det går utover alle som ikke har oppdatert CS:S, men tror de _fleste_ har "Always keep this game up to date" på så da er det ikke noe problem. Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå