jacomo Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvordan får jeg fram navnet på hjemmesiden min i explorer? som f.eks hvis folk skal lagre den som favoritt. Nå står det bare untitled document..... Thanx Lenke til kommentar
jrz Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 det som står mellom <title>og</title> i <head> seksjonen? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dette gjelder vel ikke bare iexplore, men også andre lesere. Det zyrtech_ sa stemmer godt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du kan med og lage hjemmeside men ikke å få fram tittel? Jaja.. <title>Din tekst</title> Lenke til kommentar
jacomo Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Takk for hjelpen igjen.....Ja jeg klarte det ikke jeg, men nå er jeg blond da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 <head> <title>Tittelen din her</title> </head> Hva er det du ikke skjønner med det? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 <head> <title>Tittelen din her</title> </head> Hva er det du ikke skjønner med det? Han skjønner det nå.. Ingen vits i å gni det inn.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ja jeg klarte det ikke jeg, men nå er jeg blond da Ingardj: Vær så snill... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ja jeg klarte det ikke jeg, men nå er jeg blond da Ingardj: Vær så snill... Tror han mente at han ikke klarte det før, men nå derimot klarte han det. Vær så snill.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Holder en knapp på at Ingardj har rett. Jeg forsto det på den måten også. EDT: Off-topic? Ja. Endret 23. oktober 2004 av CobraM Lenke til kommentar
jacomo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja jeg mente at jeg ikke klarte det før, men nå har jeg fått det til:-) Og jeg er ingen han....jeg er en HUN Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja jeg mente at jeg ikke klarte det før, men nå har jeg fått det til:-) Og jeg er ingen han....jeg er en HUN Ahh.. Koslig å få besøk av det annet kjønn her inne nå og da. Lenke til kommentar
jacomo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er her inne ofte og leser og lærer. Men er fortsatt ganske grønn på html, men vil lære mer....Vil ha den optimale hjemmesiden, men hvem vil ikke det Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vil ha den optimale hjemmesiden Go for it, girl Lenke til kommentar
jacomo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja prøver så godt jeg kan.... Og dere her inne er jo helt rå på dette da Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) @ Jacomo: Førstemann som får den råeste siden? Endret 24. oktober 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
jacomo Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja den var morsom.... Jeg kan da "nada" om koder og diverse dere andre har skikkelig peiling på, men ja vi kan da prøve.... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Nå skal ikke jeg si at jeg er noen kløpper heller da.. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ja jeg mente at jeg ikke klarte det før, men nå har jeg fått det til:-) Og jeg er ingen han....jeg er en HUN Oi, det forklarer en god del..bare køøda don't get pissed off. Fortsatt er det vanskelig å få det inn, jeg mener det med at du kan mekke hjemmeside men ikke tittel...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå