jan.ata Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 etter og ha montert inn en twin mos pc 3200 512mb brikke ekstra i pcn hvor det satt en helt identisk brikke fra før ble det problemer. pcn reboota seg to-tre ganger før den til slutt boota seg opp i windows xp, så fikk jeg mange feilmeldinger programmer som ikke fungerte og artifacts i spill. etter att jeg tok ut igjen den nye brikka var alt som før. vil dette si att brikka var defekt eller må man inn i bios og endre instillinger når man setter inn ekstra ram?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ettter min kjenskap er det ikke no i biosen som har med ram og gjøre , men hvilke dimm porter du brker har mye og si , sjekk med bruksanvisningen tik HK hvilke porter som skal brukes vet din type ra ( hvist du har mere en 2 da ) ellers så er det vell en defekt ram brikke Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ta ut den som sto der fra før og bare sett inn den nye. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 hovedkortet mitt er: MSI 848P NEO-LS Hovedkort S478/800mhz I848P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå