arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Heisann, sitter med en "Giant III" fra mitt gamle 9800pro kort, men det passer ikke til det nye X800pro VIVO som jeg har bestilt Noen som har gode/dårlige erfaringer men kjølere til dette kortet? evt. hvor mye dere klarte å klokke før og etter de ble installert... ser litt på denne kjøleren, men er neimen ikke sikker... vil ha noe som kjøler så mye som mulig... helst med kontrollert hastighet på viften Takker for alle bidrag Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har den på mitt Connect3d x800pro vivo som er flashet til xt pe med xt innstillinger på core og mem, funker utmerket og er stille hele tiden Har ikke testet videre klokking siden det ikkje trengs for tiden, men det burde no gå litt til tenke ej Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 noen fler med alternative kjøleløsninger til dette kortet? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har også den kjøleren du linket til. Jeg _tror_ den er viftestyrt, men siden den er så stille har jeg aldri noe behov for å gjøre noe med det. Jeg vil absolutt anbefale den om du har et x800 pro VIVO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå