FalcoN200285 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) får du mye forskjell vanntemp med foreks. "airplex evo 240" en " airplex evo 120"? det jeg skal fram til er det virkelig værdt det med dobbel? vil jeg merke forskjell? jeg har et fulltower jeg holder på å mode nå! men jeg vet ikke hvor jeg skal sette radiatorn hend på kabinettet? jeg har et Aopen tower h700A mitt Aopen A700 tower jeg har ikke kjøpt meg vannkjølingsannleg enda men har store planer om det nå som kabinettet er snart ferdig moda med ny lack! (processortype er AMD 2500+ barton.) Endret 23. oktober 2004 av geromino Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg vil tørre å påstå at dual er en smule bedre en enkel, men skal du bare kjøle CPU? Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg skal bare kjøle cpu ja!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det funker med enkel radiator, men skal du overklokke mykje, hadde eg gått for ein dobbel. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 + at hvis du skal kjøle noe mer seinere kan det være greit å ha muligheten. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 sett ein etter pumpa og ein før tanken, det gjer ein veldig god effekt. Men du bør ha ei kraftig pumpe da, helst noe over 500L/t Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 "sett ein etter pumpa og ein før tanken, det gjer ein veldig god effekt." sett en radiator etter pumpa og en før tanken, det gjør en veldig god effekt. var det du mente? har noen av dere sett muligheten på hvor jeg kan sette radiatorn på kabinettet! Lenke til kommentar
cowai Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 sett den i bunnen, men husk å borre hull da +støvfilter(mammas strømpe) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du har vel en del plass i toppen også til radiator. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 På fulltowerne er det alltsids plass ovenfor psu for radiator. Ville kjøpt en dobbel, da di kan overklokke mer og det er kjekt hvis du skal kjøle mer med vann senere. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg har bestilt bigwater settet. som har enkel 120mm radiator. jeg skal kjøle CPU å GPU muliges klokke skjermkortet litt. for se hvordan tempen på vanne er. hvordan vil dere tro det bil gå me den radiatoren ? men det går vell an å finne et varme register på dynge senere å mekke til en bedre raddis men for no håpe TH sin raddis vil kjøle godtnokk! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg kjørte med singel rad for en stund siden (akkurat nå kjører jeg med luft ). Det ble litt høye temperaturer så jeg skaffet meg en rad til, et varmeregister fra en Volvo 240 . Håper det kommer til å hjelpe! Jeg kjølte CPU og Chipset. Anbefaler dual rad på det sterkeste! Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) kjøp en dobbel! Endret 21. november 2004 av gran3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå