tozer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei. Jeg skal bygge med en 21U rackskap. men det jeg ikke vet er bredden på 1U Rack's med skinner? har mål uten skinner. er det noen her som har en 1U rack med skinner ( vanlige rackskinner ) som har kunne sendt meg noen bilder med mål på? Også, jeg skal bygge selve skapet selv. og lurte på om noen har noe tips? Har egentlig alt klart. men kjekt om noen hadde gitt litt tips til hva som hadde vært kult, dårlig, osv. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ingen med svar?? plz da.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Jeg har sett moderatorer bumpe etter 2 dager, men la det nå hvertfall gå litt lenger enn dette her; bumps er kjedelig. Jeg vil tro at du kan sende en mail til noen som selger slike racks, eller google på spesifikajsonen for dem. Lenke til kommentar
Mr_Glass Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hva med å se på komplett.no eller en anna nettbutikk som selger rack. det står mål der Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei ! Var ute etter noe vedr en 1U server en gang. Kom da over http://www.rackmount.com/Chassis.htm. Bildet under er hentet fra en tutorial del de har, men desverre er denne fjernet/ikke tilgjengelig lenger. Har ingen mål å gi deg selv, men det er mulig du finner noe på sidene deres. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har et fullrack stående hjemme så kan ta å poste bilde med bredde/dybde mål når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå