Heiper Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg tror bildet blir litt stort å legge inn her, så jeg refererer til tråden hvor jeg fant dette bildet. HER Kvaliteten ser bra ut, og er helt klart på høyde med SE S700 selv om de bruker forskjellig chips (CCD på S700, CMOS på D500), kan til og med nesten se bedre ut, men det kan dere bedømme selv. Mer og mer informasjon om denne telefonen kommer for hver uke nå som den nærmer seg utgivelsesdato, og den ser spennende ut. -Heiper- Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ser bra ut dette. Forhåpentligvis blir den litt bedre når den endelig er ute. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 det var jo bra kvalitet det dær:D fikk enda mere lyst på den nå jeg.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Synes ikke bildet var noe mer enn helt ok Lenke til kommentar
joku Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Syns faktisk at det var veldig bra kvalitet på den. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Digg kvalitet det der da Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 ettervært, kommer det bedre bilder, håper jeg! men dette er jo greit dette da! bedre enn Siemens S65! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så ut som om den slet litt med det lysforholdet. Men det er jo bare mobilkamera, så det er vel ok kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå