Lotus-Omega Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Har tatt en liten dugnad i kassa, og vil da evt. ha noen tilbake meldinger på hva som kan gjøres på en annen måte. Slik var det før jeg begynnte Her har jeg fått snudd PSU plata opp ned Litt sur i kloakksystemet Sånn fikk jeg montert slangene mellom tank og pumpe Og slik ble det til slutt Her i kjennt "Las Vegas" stil Endret 22. oktober 2004 av Lotus-Omega Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 kan ikke akkurat si at det ble så mye orden i sakene da.. rydd bedre og fjern mange kabler.. gjemm ting Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 før og etter, hva er forskjellen? nei få gjemt unna kabler osv Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ble ikke så mye orden. PSUen ble jo bare flytta oppover. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du kunne godt kosta på deg noen større bilder Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 man kan jo klikke på dem og få større utgave Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 skjønner at jeg må gjøre noe mer for å imponere dere. Kan jo begynne med å male vinduet i sidedøra svart . Da vil det jo ikke syns så veldig rotete da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå