Gå til innhold

Macromedia Dreamweaver MX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

linker sider? Skjønner ikke helt hva du mener, men om du skal lage en link til forum.hardware.no så kan du for eksempel skrive "FORUM", så merker du teksten, så ser du helt nederst der det er et lite felt der det står LINK: . Der fyller du inn http://forum.hardware.no og vips så har du en link

 

Om du skal lage en link fra din egen index.html til mineInteresser.html fungerer det på samme måte. Men da er det litt lettere om du trykker øverst på menyen (tror det står insert, har ikke programmet på denne pc'en) og så trykker du make link. Der finner du mineInteresser.html.

 

Håper det hjalp litt og at jeg ikke er helt på bærtur i å forstå hva du mener!

Endret av Luke Lovegroove
Lenke til kommentar
har du delt siden din opp eller?

Du har tydeligvis frames eller noe sånt. Linken er vel plassert på venstre side, derfor popper den også opp der.

 

Er på jobb no, så har ikke tid å forklare helt (+at jeg ikke har programmet her), men skal gi deg svar i morgen om det ikke er noen som har klart å svare på det innen da...

nettopp det som skjer... jeg bruker frames og da kommer den nye sida opp der hvor jeg har linken...

Lenke til kommentar

hmm... en ting du kan gjøre er å bygge siden på nytt UTEN frames. Bruk tabeller eller div eller hva alt det derre no heter. Jeg bygget siden min www.rockatansky.com i frames for lenge siden. Det ble bare rot og tull, så jeg angrer litt på det no, men orker ikke forandre.

 

Om linken din skal poppe opp i midten, skal ikke det være så vanskelig å få til, men husker ikke hvordan. Om linken skal poppe opp i et nytt vindu, er det bare å trykke _blank nederst ved siden av der det står LINK. (Merk det du har linket, for at dette skal komme frem).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...