Gå til innhold

Når kan jeg regne med å få IPoden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Apple er treige. Bestilte min på onsdag og den ble sendt i dag, men jeg fikk mail om den ville bruke 10-11 dager fra avsendelse til levering.

Jeg bestiller en del via nettet, men det er første gangen jeg opplever så lang leveringstid.

Til sammenligning bruker varer fra Canada, med courier, ca. 2 dager.

Litt rart, for i går sendte Apple en Ipod Dock til meg, og den skulle bare ta 4-5 dager.

Keyzer

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg bestilte en I-POD mini direkte fra apple for ca 1 uke siden, har ikke fått den ennå men kommer vel iløpet av uken.

:thumbup: Apple rocks :w00t:

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Heisann.

Det står nå at ipoden min ble plukket opp av fly i går kl 20.00 i nederland. Noen som har peiling på når jeg kan forvente meg å få den?

Edit: Været påvirker faktisk hvor lang tid det tar før jeg får min ipod!

23 Nov 2004 07:30 Oslo Potential Linehaul Delay Due To Bad Weather

Lol. Vel den er i oslo men...det tar vel et par dager for posten å sende ut sånn lapp også? Vil ha ipoden min nååååå. Heia værgudene.

Endret av Nordby
Lenke til kommentar

HAr nå ventet nesten 3 uker på billader til Ipoden, og den er ikke blitt sendt enda.

Apple.no lovet 3-5 dagers levering. Det sure er at komplett solgte samme vare til litt lavere pris, og da er en jo garantert rask levering.

Tenker meg godt om før jeg handler fra apple neste gang ja. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Tenker meg godt om før jeg handler fra apple neste gang ja. :thumbdown:

Jeg kommer aldri til å handle fra Apple igjen, nettopp fordi postgangen derfra er vannvittig treg.

Bruk heller komplett. Det tar 2 dager i stedet for 2-3 uker.

Jeg vil ikke engang tenke på hvor lang tid det vil ta å returnere noe, samt få gjenstanden i retur igjen, dersom det skulle oppstå feil med produktet.

Keyzer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...