Elyas Machera Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg bestilte min IPod i går, inngravert 20GB, noen som har en anelse om hvor lang tid det tar før jeg får den? Den står enda på "open", og estimated shipping er "on or before 27/10". Takk på forhånd. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror det tok 3-4 uker med meg.. Men det skjedde noe rart, for når den endelig kom til Norge ble den da sendt til Nederland og derfra til Belgia Men jeg fikk den til slutt da Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 min brukte drøye 1 uke, men det var i juni/juli i år. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Synes Apple er treige. Bestilte min på onsdag og den ble sendt i dag, men jeg fikk mail om den ville bruke 10-11 dager fra avsendelse til levering. Jeg bestiller en del via nettet, men det er første gangen jeg opplever så lang leveringstid. Til sammenligning bruker varer fra Canada, med courier, ca. 2 dager. Litt rart, for i går sendte Apple en Ipod Dock til meg, og den skulle bare ta 4-5 dager. Keyzer Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tar omtrent 1 måned fra du bestiller den. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bestillte på torsdag fra komplett. (Tirsdag idag) Sitter her med lappen for å hente den Skal snart ned å hente den. Altså 4 dager (om man ser vekk fra søndag). Skjønner ikke helt, hvorfor bestiller dere fra utlandet? Er det ikke dyrere og da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dyrere er det ikkje, heller billigare, men ventetida kan være ganske lang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg bestilte en I-POD mini direkte fra apple for ca 1 uke siden, har ikke fått den ennå men kommer vel iløpet av uken. Apple rocks Endret 16. november 2004 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Nordby Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Heisann. Det står nå at ipoden min ble plukket opp av fly i går kl 20.00 i nederland. Noen som har peiling på når jeg kan forvente meg å få den? Edit: Været påvirker faktisk hvor lang tid det tar før jeg får min ipod! 23 Nov 2004 07:30 Oslo Potential Linehaul Delay Due To Bad Weather Lol. Vel den er i oslo men...det tar vel et par dager for posten å sende ut sånn lapp også? Vil ha ipoden min nååååå. Heia værgudene. Endret 23. november 2004 av Nordby Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ventetiden er forferdelig Velkommen til forumet btw Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 HAr nå ventet nesten 3 uker på billader til Ipoden, og den er ikke blitt sendt enda. Apple.no lovet 3-5 dagers levering. Det sure er at komplett solgte samme vare til litt lavere pris, og da er en jo garantert rask levering. Tenker meg godt om før jeg handler fra apple neste gang ja. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tenker meg godt om før jeg handler fra apple neste gang ja. Jeg kommer aldri til å handle fra Apple igjen, nettopp fordi postgangen derfra er vannvittig treg. Bruk heller komplett. Det tar 2 dager i stedet for 2-3 uker. Jeg vil ikke engang tenke på hvor lang tid det vil ta å returnere noe, samt få gjenstanden i retur igjen, dersom det skulle oppstå feil med produktet. Keyzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå