Liestöl Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg fant plutselig på ta jeg vil ha dual skjerm. Men jeg lurer på eit par ting... Jeg har radeon 9800pro det støtter dual vell. Men det jeg hadde hatt lyst til var: Ha 2 skjermer, foreksempel bruke tab eller ein anna knapp til å svitsje skjermer. Slik at jeg kunne kjøre eit spill, men kunne se skrivebordet(eller følle med på noe anna). Så kunne du bare svitsje hen musa skulle vere. Går det Lenke til kommentar
dmx Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg fant plutselig på ta jeg vil ha dual skjerm. Men jeg lurer på eit par ting...Jeg har radeon 9800pro det støtter dual vell. Men det jeg hadde hatt lyst til var: Ha 2 skjermer, foreksempel bruke tab eller ein anna knapp til å svitsje skjermer. Slik at jeg kunne kjøre eit spill, men kunne se skrivebordet(eller følle med på noe anna). Så kunne du bare svitsje hen musa skulle vere. Går det ja det går.. du kan feks. se film på den ene og surfe og chatte på den andre.. det går ann hos meg hvertfall og det er sånn jeg har det.. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 ah høres knall ut men, det er ikke Feature mode/Theatermode? Leser på Guiden at det er kun filmer som blir spilt av i f.eks media player. Hvis det er det er det jo litt dumt Men hvis ikke Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvis du har IRC oppe på sekundærskjermen og fyrer opp et spill på primærskjermen så er det bare å trukke alt*tab for å bytte mellom vinduene med fokus. Merk at noen spill ikke er så veldig glade for å miste fokes.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jepp, men Cs liker Tabbing for de som måtte ønske det! Endret 23. oktober 2004 av tbend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå