Scortech Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg leser på forum der mann kan flashe bios hvis mann har X800pro vivo som har 12pipelines og fire pipelined "locked" Da kan mann altså flashe biosen sånn at mann "unlocker" de fire pipelines og vil da får tilsammen 16 pipelines. ???? Gjelder det BARE X800pro vivo eller gjelder det også X800 pro uten vivo???????? kan noen stoppe forvirringen min??? hehe Endret 22. oktober 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette gjeller KUN VIVIO kortene di kan flashses til X800XT PE Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvis ikke jeg har misforstått så er det vel ikke ALLE vivo kort det funker på? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Gjelder det kun VIVO kort. søren også... og jeg som var så dum og bestilte meg et X800 pro kort uten Vivo.. måtte gå etter lommeboken. søren også Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ikke fortvil, det er godt mulig at du kan få kortet til å fungerere med Hard Mod, står beskrevet i en annen post her på forumet av jimramse. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 HARD MOD ??? Hva menes med det...flashing på egen risiko eller noe sånt?? Vil ikke risikere og ødelegge kortet. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) HARD MOD ??? Hva menes med det...flashing på egen risiko eller noe sånt?? Da må du fysisk modde kortet. Endret 22. oktober 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Da må du fysisk modde kortet. Hæ..Det må du forklare....er du snill Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Da må du fysisk modde kortet. Hæ..Det må du forklare....er du snill Da må du gjøre fysiske endringer på kortet, noe som vil fjerne all garanti og kan ødelegge kortet ditt hvis ikke gjort riktig... Det kan være alt fra å lage koblinger med en blyant til å lodde på ledninger og bytte brikker. Ikke noe de fleste av oss begir oss i kast med uten relevant erfaring/utdanning... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Da må du fysisk modde kortet. Hæ..Det må du forklare....er du snill Les her, en fin tråd/guide om det. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvis ikke jeg har misforstått så er det vel ikke ALLE vivo kort det funker på? joda, det skal gå med alle VIVO kortene Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå