Gå til innhold

Verbatim CD-R versus e-Proformance?

joTAN

Anbefalte innlegg

Elkjøp.no

Er 199.- kr. for femti av disse Verbatim -CD-R platene en god pris?

Fire kr. stykket for Verbatim er vel ikke så galt, eller hva? Er ikke topp spesifikasjoner så vidt jeg skjønner så jeg er litt usikker. (Får vel e-Proformance

48x, 90min. 800MB for noen øre mer pr plate, men hvordan er kvaliteten på det merket? - Har vel knapt sett så høye tall på en CD-R som det før, så vidt jeg husker?) e-Proformance 52x, 80min, 700MB høres vel mer normalt ut. Men altså: Verbatim eller e-Proformance ? Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte nettopp 5x 25x (e-Proformance) plater fra norwaydisc.no. Stor fornøyd med platene, de går så det suser.

Også må jeg få lov å legge til at kundeservicen på den netshopen var utrolig bra selvom norwaydisc faktisk er i "begynnelses" fasen.

Endret av highlander-
Lenke til kommentar
Jeg bestilte nettopp 5x 25x (e-Proformance) plater fra norwaydisc.no. Stor fornøyd med platene, de går så det suser.

Også må jeg få lov å legge til at kundeservicen på den netshopen var utrolig bra selvom norwaydisc faktisk er i "begynnelses" fasen.

fant ikke det produktet.. Sikker på at det er cd-r?

Synes designet på norwaydisc kunne vært noe bedre ;)

Lenke til kommentar

fant ikke det produktet.. Sikker på at det er cd-r?

Synes designet på norwaydisc kunne vært noe bedre ;)

Vi har hatt inne eProformance CD-R til vurdrering men kvaliteten varierte for mye så vi valgte samsung CD-R i stedet (fra 2,- pr CD-R og oppover) da disse var av høyere kvalitet etter våre tester. Men det er mulig vi kommer til å revurdere eProformance CD-R igjen senere for å se om kvaliteten har forbedret seg.

eProformance DVDR har vi dog vært storfornøyd med.

Hva er galt med nettbutikken vår :ermm: kan du si noe spesifikt om hva du ikke liker?

Begynnelses fasen? :hmm: Vi har nå ihvertfall drevet på over at halvt år da :p

Lenke til kommentar

Jeg liker designet og syntes det er veldig greit. lett å finne det du er ute etter, du kan også velge å se alle produktene de har inne av et merke.

trykker du deg inn på ein plate, så for du se ka norwaydisc syntes om denne platen, hvilken brenner den fungere bra på. Det er ein av de beste netshopane jeg har vert inne på når det gjelder brennere og/eller cd/dvd plater.

peewee

Lenke til kommentar

Kjøpte en 50pk Verbatim jeg...95% av bruken er lagring av bilder og dokumenter,

og jeg har fått inntrykk av at Verbatim platene er gode til lagring over lengre tids-rom?

Går og lurer på å skaffe meg en DVD.brenner NEC ND-3500, de er jo blitt så billige nå, men der anbefaler kanskje brennerprodusenten et spesielt platemerke? Ellers kan en vel ikke gå så alt for feil hvis en holder seg til Verbatim og Plextor? Både for stabil kvaitet og lang holdbarhet altså? Så får en heller shoppe rundt og prøve å holde øye med de laveste prisene..

Er NEC- brenneren å anbefale? Vet at det snart kommer raskere brennere, men den er kjapp nok for mitt bruk lenge frmover. Kvaliteten er vel god nok, eller skal jeg gå for en Plextor i stedet...?

joTAN

Lenke til kommentar
Jeg liker designet og syntes det er veldig greit. lett å finne det du er ute etter, du kan også velge å se alle produktene de har inne av et merke.

trykker du deg inn på ein plate, så for du se ka norwaydisc syntes om denne platen, hvilken brenner den fungere bra på. Det er ein av de beste netshopane jeg har vert inne på når det gjelder brennere og/eller cd/dvd plater.

peewee

Det jeg reagerte på var at når komponenter blir ukens tilbud, så blir de flyttet og ikke kopiert fra eksterende avdeling til ukens tilbud avdelingen. Blir litt vanskeligere å finne fram da ;)

Ellers så er den genial :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...