b-real Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Som noen kanskje har fått med seg så er jeg nå inne til førstegangstjenteste og har vært så heldig å komme i 6.divisjons sin panserbataljon på kommandoplass i ESK5. Men vi i kommandoplass troppen mangler et slagord. Vi har et slagord som har nå vært i 2 år som er egentlig ganske så latterlig egentlig: "Tar kommando, har kontroll". Så, jeg lurte på om det er noen som kan komme på noe som vi kanskje kan bruke. KDO (kommandoplass troppen) driver i hovedsak med å etablere en arbeidsstasjon for de som sitter litt opp i systemet (majorer, kapteiner osv..) der vi setter opp et telt og ordner sambandt, sikkring rundt teltet, rele-lag (som kjøre BelteVogn opp på fjell og viderefører signaler til andre eskadroner), kjører CV90( panervogn..) og en del andre stuff. Ja, jeg vet...det er kanskje ikke så mye å gå etter, men hvis noen vennlige sjeler kunne ha kommet med noen idèer så hadde jeg vært meget takknemlig. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 "pure ownage with panzers"...... skal det være på norsk? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) 'we are the 1337 panzer divisjon' 'pure steel, rolling the forest flat, thats us' 'Ingenting slipper levende unna' Endret 22. oktober 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 "pure ownage with panzers"...... skal det være på norsk? Hva tror du? ... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vi bremser ikke for noen Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Du ringe, vi bringe! Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) kommando tropp stopper aldri opp 6tte panser tropp stopper aldri opp... vet ikke helt hva du er ute etter... Endret 22. oktober 2004 av nord Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Du slår min tropp sitt slagord uansett. Taktisk Ledelse - Bedre enn ingenting. ;---p ahh, befalet med deres herlige humor. Det er i allefall bedre enn det "egentlige" slagordet: "Norges største Kommandoplass". Det suger balle. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 "KDO - herser med rumpen din, slik at jeg ikke skader min" ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Og så var det d med serriøsitet... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Divisjon 6 det er oss, vil du slåss så kom til oss! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Divisjon 6 det er oss, vil du slåss så kom til oss! Den var nice, noe i den duren jeg satt å pønska ut jeg også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 6. Divisjon teller (talte...) i underkant av 3000 mann(tall?), så det slagordet vil vel ikke akkurat representere B|Real's tropp? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 6. Divisjon teller (talte...) i underkant av 3000 mann(tall?), så det slagordet vil vel ikke akkurat representere B|Real's tropp? Helt riktig. Vi er ca 30 mann i troppen vår Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Blah, dere klarer ikke å ta ting serriøst når jeg en for en gangs skyld ber dere om det. Stenger threaden...ingen vits i videre diskusjoner for de dere klarer det fan ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg