Xander^ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ser mange poster som blir stengt og flyttet..så jeg lurer på hvilke kriterier som får en post flyttet istedet for slettet.. Jeg har sett flere poster som inneholder de samme grunnene for sletting, men blir flyttet til rett kategori..og omvendt.. Er dette opp til humøret til hver enkelt moderator om de blir stengt eller flyttet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er vel litt opptil hvordan service de gidder å yte.. f.eks. så flytter de som oftest en post hvis brukeren er relativt ny, men hvis brukeren har skrivd mange innelgg etc. blir den som oftest stengt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det baseres løst på antall tidligere poster av trådstarter og hvor godt diskusjonen har kommet i gang. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har sett mange poster som har blitt slettet..men hvis Blib sier at det begrunnes av historien til hver enkelt bruker, så forstår jeg det.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvis du har sett mange som har blitt *slettet* burde du i så fall ønske deg noe fint og se om det blir oppfyllt også. Sletting er nemlig ikke en veldig vanlig praksis på forumet kan du si Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 QUOTE (Blib @ 23/10/2004 : 01:00) Hvis du har sett mange som har blitt *slettet* burde du i så fall ønske deg noe fint og se om det blir oppfyllt også. Sletting er nemlig ikke en veldig vanlig praksis på forumet kan du si Let me refrase that..stengt mener jeg.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Da kan det kanskej stemme ja. Vi prøver å kjøre en streng linje på alle utenom newbies og gode diskusjoner slik at folk faktisk lærer. Får du en post stengt pga feilpost er det nok liten sjangse for at du gjør det igjen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg flytter det meste som er feilpostet. Stenger jeg posten er det som regel pga flere regelbrudd i samme post. F. eks feilpostet og dårlig emnefelt samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg