kaaasen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hei (igjen!) Er klar over at jeg har blitt litt vel aktiv med Xbox-spørsmål her nå, men jeg synes det er litt spennende nå som det er nytt for meg og saker. Det jeg lurer på denne gangen, er; - Xboxen min støyer litt. Kommer dette av viftene på Xboxen, eller er det harddisken som støyer? Det er en 200Gb Maxtor-disk som sitter i. Håper ikke det er disken, siden jeg da har lyst til å sette inn noen mer stille vifter etterhvert. Hvis så er tilfelle, hva slags vifter bør jeg velge? Har kikket på Xbox-modde-guiden på OK.no, men den er jo rimelig gammel nå. Dessuten er jeg ikke helt stø på det med å tilpasse vifter o.l. Det betyr altså at jeg må ha vifter som garantert passer inn i Xboxen. Er det noen andre tøffe ting jeg kan gjøre med boksen? Den er jo allerede chippet og sånn, så den delen er jeg veldig fornøyd med. Har også et vinnerbud inne et slags tape-cover eller hva jeg skal kalle det. Se på bildet på vedlegget, så vil du se. Det er vel ikke alle som synes det er like fint, men jeg mener nå at det slår den kjedelig looken Xboxen har fra før Alt av forslag tas imot! Mvh Complexion / Kim Endret 22. oktober 2004 av Complexion Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 På Xboxscene har de mange gode moddeguider. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Ja, jeg har kikket litt innom der, men jeg føler meg likevel tryggere hvis jeg har dialog med noen som har førstehåndserfaring med det, slik at jeg kan spørre hvis det er noen konkret jeg sliter med og sånn Lenke til kommentar
mago Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Ved innstallering av xbmc (xbox media center) har man mulighet til å sette ned hastigheten på vifta i menyen. dette virker ved avspilling av media (musikk/film) HAR ikke testa om vifta går opp til normal-bråke-hastighet ved å starte opp spill fra xbmc menyen. (dette kan igrunn vere like greit da spilling fører til mere varme) Endret 22. oktober 2004 av mago Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Fant ut at jeg like godt kunne bestille fra GameConsoleSkins, så det har jeg gjort. Det får være en start på moddingen, siden den allerede er chippet og fått ny harddisk. Her er hvertfall delene jeg har kjøpt: og 2 stk Merk dere at jeg kun har kjøpt skinningsettene, og ikke hardwaren Legger med større bilde av skinnen til selve Xboxen. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 får ta et bilde av boxen din når du har fått festet jåleriet Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 http://www.modnet.no/index.php?cPath=21_53 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Joa, jeg skal prøve å få tatt et bilde av det når jeg får festet det. Bestilte i dag, ble sendt etter uten en time, så det er jo fint. God service virker det som. Han sa at det vanligvis tok 12-14 dager, ofte enda kjappere. Synes de hadde bedre utvalg på GameConsoleSkins.com enn på modnett, samt at prisene var mye hyggeligere der. Har lyst til å fikse på PS2'n og GameCube'n også, men det får jeg ta når jeg får mer penger hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 kommet noen skins i posten enda? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jaja, det tok faktisk ikke mer enn 5(!) dager før jeg hadde det i posten. Gikk utrolig fort. Det var heller ingen problemer med å få festet sakene heller. Eneste problemet er at jeg ikke har noe å ta bilde med her. Digitalkameraet ligger på hytta, og jeg har ikke konfigurert MMS på mobilen. Den ser forresten mye tøffere ut nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Om du vil finne ut om det er viften eller harddisken som bråker, er det bare å stappe en liten finger eller penn mellom viftebladene. Hos meg er det harddisken (120GB Maxtor) som er synderen. Den har etterhvert opparbeidet seg en høyfrekvent hvining som overdøver viften uten problemer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Okay, da er det ganske sikkert harddisken min som er bråkmakeren også tenker jeg. Har en 200Gb Maxtordisk inni (7200 rpm). Jaja, ikke noe å gjøre med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå